Grattis ASSE!

Hejhej alla supersöta!
Hinner int skriva så mycket ! Vah o kollade på Shan Atci Live, han vah fett skön! Han snackade om Zlatan , ahahah då tänkte jah på Rabih, har filmat o ska lägga upp den på youtube imorrn(:
ASSE FYLLER ÅR IDAG!
Ett stort grattis till henne som fyller 14år idag! Hon har int haft tillgång till ngn dator så alla vet! Asse jag Armina och Ninorta har gjort en överraskning till dig och många av fansen ville vah medett stort  tack till dom! Men nåågra kunde tyvär int vah med och en av Dom var Lana, men hon hälsar ett jätte stort garttis till dig! Asse vi älskar dig och tack för att du alltid stöttar oss We love you so much!(L) Du förtjänade en överraskning! Måste dra nu Älskar er alla och dig Rabih!(L)
Grattis Asse ännu en gång!
Här e bilden! Love ya all:

hoppas du gillade den:/
Rabih,du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Ninorta.

AWW, VI LYCKADES TILL SLUT! OCH DEN BLEV FIIIN !<3

bra jobbat tjejer'<3

älskar er'<3

2010-03-05 @ 23:04:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Asse<3

Jag gillar inte den..

Jag ÄLSKAR den.

Tack så mycket , ni är helt jävla underbara , ni är bäst ! Tack tack.. blir tårögd <3

2010-03-06 @ 00:06:05
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Lara

Fiiiin den blev juuh, tack för att jag fick vara med<333333333

Grattis sötaste asse<3333333

2010-03-06 @ 12:50:08
Postat av: Lida

bilden var fett fin ! :D <3

2010-03-09 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0