TACK ALLIHOPA

Hejhej alla underbara!
Blir ett långt inlägg idag, hoppas ni orkar läsa allt haha xd
Igår som ni alla vet, så träffade jag REBOUND för första gången! Asså vilken dag de va! ska berätta lite "kort".
Det börja med att jag och två vänner drog till stora scenen i västerås ca, 11.00-12.00 för att få bra platser och jag vägrade lämna platsen , så jag satt längst fram i ca 5-6 timmar jag hade sjukt tråkigt medans jag väntade dessutom vah jag vrål hungrig men som sagt jag vägrade lämna platsen men min söta kusin kommer med en våffla me grädde till mig, så jag typ käkade den på 2 minuter! Nuu kommer det bästa..jag satt me ryggen mot scenen med en tjej som heter Meihen, satt med hennes mobil och skrev på rabihs logg på fb sedan hör jag en melodi av not helpless jag kollade bak och känner igen Eddies keps som jag tidigare sett på bilder och då insåg jag att Rebound var uppe på scen! Så jag skriker på Meihen, reboooooound! hon hoppar upp och börjar filma (hon e grym på att filma, *call her*) Och jag vart så glad att jag gick/sprang runt som en galnning, jag letade efter mina vänner men dom hade visst gått till Ola Svansson..(hihi) jag vart riktigt blyg när jag såg dom, hade precis druckit 2 energy drickor men dom hjälpte inte exakt då . Jag hörde några tjejer skrika, så jag passade oxå på att skrika och då ser Rebound mig och haha jag ba  "DET ÄR JAG SOM ÄR KANI" och Eddie bah i micken:o, det är första gången va? Jag bah jaa  (skämdes) sedan sa Rabih bah hur mår du? Jag hade tusen svar i mitt huvud som, vad tror du :D ?, jätte bra, super bra men tillslut fick jag ut BRA (skämdes) sedan skrek jag lite mer och jag skulle ta upp Meihens mobil som jag kastade bort, men när jag tog upp den så skakade jag som FAN asså verkligen S K A K A D E , jag filmade pytte lite men jag slutade göra det eftersom jag skakade överdrivet mycket! Sedan gick dom, och jag gick efter för att se dom, såg rabih och skrek och han gav mig en släng puss, mwaah på dig Rabih! Sen gick vi runt och letade efter dom , men vi hittade inte de! Sedan vare bara att vänta tills klockan skulle bli 19:00 dåå hela grejen började. När Rebound kom upp så vart jag verkligen påverkad av energy drickan! Jag blev så glad när jag såg dom!! När de sjöng Not helpless, så gick rabih mot där jag stod, så jag skrek RABIH och gav han en släng puss, gissa va han gör? han slänger en tillbaka ;') då blev jag g a l en, hoppade på min kompis JOhanna bakom mig, slog i mitt huvud i hennes haka två gånger och grät som bara den:'') Oxå Eddie, kom till mitt håll fast det va på låten Hurricane, och jag skrek EDDIE och han log, sedan sjöng han så man såg han ssuper gulliga ådror på halsen, älskar sånt:D Sedan sjöng de klart, och jag stod där och deppade, när Ola sjöng gjorde jag ingenting, tänkte bah på Rebound:( Juste! Efter att sötnosarna gick av scen så var jag shit nära på att svimma, för jag hade inge vatten där och hade ingen röst kvar, så jag typ satte mej och försökte andas, o Johanna försökte ge mej luft med hjälp av Rebound skylten, Tack till dej, och förlåt till Sanna , för att jag inte skrek när ola va där. Och ett stort Tack till REBOUND och ännu ett stort tack till FANSEN , ni är så underbara, tro mej, jag har gått igenom alla kommentarer på bloggen, och ni vet vilka ni är!♥ Mitt livs bästa dag helt enkelt! Ni gjorde mitt liv,
Love ya all!
P.S , videon och bilder kommer senare, men jag bjuder på några jag hittade på vlt och rix fm!
Eddie, yeah!

Där e jag och ngra av mina vänner!

Undrar vem Eddie pekar på :W

High five!

Hurricane!

Där e jag, me min röda tröja;)



Mwah, va söt!

Rawr, va snygg! (ådran)


Eddie,Erik,Rabih söta som socker, bara Eddie o Rabih förstås!
Bilder som mina vänner tagit:

När de repade♥

Braaam va söta :')

SÖÖÖÖT


YEEEY

Not helpless♥

Ofta inte snygg bild?:)


Typ vid 0:41 så ser ni Rabih till höger som ger en släng puss till mej, jag dog:') men jag lever..

Som sagt, allt annat kommer sen:)

idag fåre bli..
Rebound, ni är mina idoler/k

Kommentarer
Postat av: farah

hahaha du va helt fking galen kani! :D

glad för din skull :D

2010-07-02 @ 16:43:53
Postat av: S A N E L A

Läste exakt allt, omg så söta är de, är skitglad för att du hade en underbar dag!! Du förtjänade det <3 Så himla söt är du love you kanin den :D<3

2010-07-02 @ 16:44:10
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: lave

hahaha oooomg :D:D

2010-07-02 @ 16:45:48
Postat av: luwam berhe

omg läste allt, ÄR SÅ GLAS FÖR DIN SKULL KANI ÄLSK! DU FÖRTJÄNADE EXAKT ALLT DET! ♥ PUSS PÅ DIG!

SKITFINA BILDER!<3

2010-07-02 @ 16:53:56
Postat av: Armina

Fan va söttt!!

Jag saknar dom :(

Är glad för din skull Kani<3

2010-07-02 @ 17:20:38
Postat av: Ami

Har läst allt och jag blir helt rörd. Viken dag du har haft! Äntligen fick du träffa dem! är så glad för din skull Kani <3<3<3

2010-07-02 @ 19:27:19
Postat av: Linnea

Gud va kul att du äntligen fick träffa dom! :)<3

Kul att du hade en bra dag! :)

Skit söt blogg! <3

2010-07-02 @ 19:45:25
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: Lana

Du vet redan hur jävla glad jag är för din skull gmn. Baxwa, zorm pe khosha <3

2010-07-02 @ 22:10:00
Postat av: isabelle

omg, fyfan en av dom bästa dagarna i mitt liv, RABIH JABER IN MY HEART!!!!!!!

2010-07-02 @ 23:38:51
URL: http://iisabellelaarsson.blogg.se/
Postat av: Asse

Jag läste allt , det gör jag alltid när det kommer från dig . Du är så söt , jag är så glad för din skull. Eddie och Rabih var hur snälla som helst och det glädjer mig. Du förtjänade det här min älskling. Big love to you! Vill träffa dig snart <3

2010-07-04 @ 15:00:51
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: parisa

Aww, va söööött! :)

Är verkligen så glad över att du fick träffa dom, du förtjänar verkligen det älskling! <3

2010-07-06 @ 22:20:27
URL: http://reboundfever.blogg.se/
Postat av: Lara

HAHAHA vart kom ola ifrån :)<3

Snygga bilder!

2010-08-09 @ 23:24:00
URL: http://reboundfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0