Text (L)


Hejhej bästafansen(L)

Skrev en liten text igår te Rabih
Själv tyckte jah att den inte blev så bra men den e iaf från hjärtat:D<3

Ditt leénde får mig att le.
Ditt skratt får mig att skratta.
Dina ögon får mig att smälta.
Din röst gör så att jag får rysningar.
Du har fått mig att inse vad Kärlek innebär.
För första gången är jag förälskad!
Drömde förut om en kille, han var allt en tjej ville ha men visste inte vah killen hette.
Då du var me i idol insåg jag att killen i mina drömmar hette Rabih Jaber.

text av låttexter(L)
I will never find another lover sweeter than you, cause you make me fall in love and you make it real for me.Yo can call my name and I will be there, cause you are not alone.You are the only one!
I will always love you.

Den är inte  lika bra som Asses och Rubinas men den iaf från hjärtat!<3



du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: ellie'Elena'

Hej fin blogg:)Var har du fått den finsöta bilden på R ifrån? :)

2010-01-06 @ 17:01:40
URL: http://elenas.bloggie.se
Postat av: Jenny

Fint skrivet =)

Rabih,jag/vi ÄLSKAR Dig!!!!

2010-01-06 @ 17:47:12
Postat av: Kani

Ellie'Elena', tacktack<3:D jodu jah hitta den på facebook:D

Jenny, Tack:D<3 Jah vi älskar Rabih:D<3

2010-01-06 @ 18:00:20
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: leiivva&Sääiinaa

fiin text,det va mycke fint skrivet kani.Hoppas du fortsätter med den här bloggen ;P

2010-01-08 @ 15:26:22
Postat av: Asse<3

Jodå gumman , den var inte lika bra som min .. Den var BÄTTRE ! Keep going älskling , älskar din blogg!

2010-01-13 @ 20:49:04
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0