Rabih skadad!

Hejhej<3 Allihopa
Satt inne på msn idah och Asse sa att Rabih vah skadad hoch jag blev sjukt ledsen! så jah kolla på Rabihs och Marias blogg och så att det stog att Rabih hade skadat sej idah under sin träning,han skulle göra ett hopp och landade fel me foten  men förhoppningsvis blir han bättre tills på fredag , vi får hålla tummarna<3Och vi ska rösta glöm inte det!<3
Läs
Tony Irving
gick hårt åt Rabih i fredags och ifrågasatte hans inställning. Han tyckte att Rabih dansade nonchalant, något Rabih själv inte håller med om. Rabih har dock för stort stöd av sina fans, och det var också för deras skull han ville visa att han ger allt den här veckan.
- Jag var verkligen jättetaggad. Jag ville visa alla som röstat och stöttat mig att jag satsar och hur mycket de betyder för mig. Det här känns surt. Jag kom in i tävlingen fyra veckor efter alla andra, och så händer det här

Om ni vill läsa mer kolla här http://www.tv4.se/1.1447451/2010/01/18/rabih_jaber_kan_tvingas_lamna_let_s_dance_pa_grund_av_skada.
Jävligt synd asså!:'( Snälla Rabihs fot läk snabbare än snabbast!<3
Vi älskar dej Rabih och kom ihåg att vi alltid står vid din sida no matter what<3
Video från tv4 ,Rabih vah me så söt<3

du är min framgång/k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0