ALLA RÖSTAR IKVÄLL!

hejhej dom bästa rabih fansen<3
Hoppas allt ee bra me er, själv e jah superduper glad, har fått höra att min kompis kom med i talang som kommer sändas i April:D
Idah e de Let´s Dance och Rabih ska inte dansa me Maria:/ eftersom hon har lunginflammation så han ska dansa me en tjej som heter Oksana , hon verkar schysst:D
HOPPAS ATT ALLA RÖSTAR PÅ RABIH IDAH FÖR DET SKA JAG GÖRA!<3
måste sluta skriva nu för jag har tydligen hamnat i ett tjaffs me mina ''komisar''(barcafan<3 - real madridfan(uu)
RABIH YOU AR THE BÄST VI ÄLSKAR DEJ MEST!
hahahah
vad händer nästa vecka?
r: nästa vecka... efter eller innan tolv?
fett skööön hahahaha

du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Samira

Kolla in min blogg och komentera!<3

www.lovedevin.blogg.se

//Puss

2010-01-22 @ 21:20:39
URL: http://lovedevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0