Rabihs Barcelona (L)


Hejhej dom supersöta!
Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket, har haft en i min släkt som gått bort IGEN. Rabihs favorit lag och mitt spelar idag hoppas ni kollar på matchen , föressten det är Barcelona som spelar(: Tredje avsnittet av Godare än glass vah idag, Rabih var fett skön!Parisa som har bloggen, www.justliveyoulife.blogg.se , har haft en tävling på sin blogg där man kunde vinna en jätte fin klocka och en tröja där det är en bild på Rabih ,Rubina vann den, ett stort grattis till henne! Men det finns en andra vinnare, hon skriver vem det är så fort hon får tillgång till en data! Nu måste jag dra ha det bra allihopa!(L)
du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: luwam berhe

beklagar sorgen gumman :/

älskar också barcelona haha <3

sjukt fin blogg har du!

fortsätt med den <3

love you(L)

2010-02-27 @ 20:32:07
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: rubina (L)

älskling, RIP :( du vet att jag finns här..(L)

- tack Kani! jag blev riktigt glad när jag vann ahhah:D(L)

jag älskar din blogg! fortsätt som du ggör honey

älskar dig baby<3

/Rubinaaaaaa

2010-02-28 @ 12:24:26
URL: http://loverabihjaber.devote.se
Postat av: Kani

Luwam, tack sötnos:(<3 Hahaha dom e fan bäst! tack gulleplutt hah love u 2(L)

Rubina, aw, tack gumman:(<3 Hahah du förtjänade faktiskt att vinna! Jag älskar din blogg mer & dig! Love ya handsome!

2010-03-04 @ 13:08:28
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0