Rabih ska till Kista

Hejhej alla underbara!<3
På torsdag så Rabih och Maria till kista galleria, Önska att jag bodde i kista! Ni som bor i närhet borde fan åka elr gå dit! Jag menar Rabih! Vem vill inte träffa han!<33Hann aldrig skriva ett inlägg i förrgår elr igår:7 hade gäster som vanligt! ber om ursäkt för de! Och snart är det Fredag! Hoppas alla som kan röstar!För jag ska verkligen rösta:o<3
FÖR RABIH SKA INTE ÅKA UT HAN SKA VINNA HELA LET´S DANCE!
kan inte skriva mer för min mage mår inte så bra:o Puss på alla er!Love yaa
Rabih jag älskarej otroligt mkt !!!<3
Lite Rabih på slutet<3

du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Devin.NU

hAHahha TACK SÅ MKT!

Du är hur grym som helst!

2010-02-04 @ 18:40:53
URL: http://devin.nu
Postat av: Kani

hahaha, tackar;) jag e grym men du är grymmare än grymmast;)

2010-02-04 @ 21:32:28
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0