Ny header på gång:)


Hejhej dom supersöta!
Har inte hunnit blogga så mkt och ni vet säkert varför:)
Tänkt på att göra en ny header eftersom vill ha ngt nytt,så min kompis elin, http://eeliinduvet.blogg.se/ ! Den kanske e klar idah, för hoppningsvis =)
Vill bara säga att Parisa har en tävling på sin blogg där man kan vinna en tröja där de står Rabih is the king of R'n'B! Den vill man ju vinna, bilden kommer kanske idah på bloggen, www.justliveyoulife.blogg.se . De går ut på att man ska skriva varför just man ska ha tröjan, så som Rabih hade sin tävling:) Förlåt förlåt..hinner inte skriva mer, har plugg och ska kolla på när Real Madrid förlorar och Milan vinner:) Puss&Kram love ya all!
Ni alla är lika underbara! Rabih is our sunshine<3
du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: Sanela

När du gör det tycker jag att du ska ha kvar bilden med Rabihs kompisar som har tröjor med Rabihs bokstäver och håller i Rabih-pappersdockan :)

2010-02-17 @ 17:08:29
URL: http://loveeddierazaz.blogg.se/
Postat av: Arina

real madrid är sämst!!

Milan är bäst!!!

m

Men rabih jaber är den bästa!!(L)

2010-02-17 @ 18:03:41
Postat av: f & e

fin blogg! <3



www.rabihalskling.blogg.se

2010-02-17 @ 19:18:24
Postat av: Ninorta.

Fin blogg du hadde:)<3

2010-02-18 @ 16:54:58
Postat av: Lina (L)

shiiiiiiit vad fiiiin header omg , den var jätte fin jag lovar (L)

2010-02-18 @ 17:00:59
Postat av: Tiffa

inte för att vara taskig. men din blogg SUGER KUK .& du är största fjäskaren!

2010-02-18 @ 19:19:12
URL: http://fuckallpeople.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Tiffa ,

för att vara taskig så kan jag börja med att säga att du inte ska dela din idiotiska åsikt till en som verkligen kämpar med sin blogg. Kanis blogg är fett grym och att du är avundsjuk är så himla tragiskt . Skäms du inte som skriver något sånt eller ? Ta och skaffa ett liv för den enda som är ute efter uppmärksamhet är du , och glöm att du får någon positiv uppmärksamhet. Du får bara negativ uppmärksamhet och så kommer det nog alltid att vara . Försök att dölja din svartsjuka människa för ingen är intresserad av att få veta vad du tycker. Dra åt helvete och den enda bloggen som suger kuk är din !

Kani , din blogg är sjukt grym och du fjäskar inte överhuvudtaget , du är bara ärlig och det diggar jag med dig ! Keep going och låt inte såna här personer som Tiffa sänka dig för de lär aldrig lyckas ! De försöker bara nå upp till din nivå.

2010-02-19 @ 16:55:18
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: SANELA GOES LOVING EDDIE GOES LOVING SANELA GOES TRUE! ♥

Tiffa: Ett par ord räcker.. Fuck You!

2010-02-19 @ 17:22:13
URL: http://loveeddierazaz.blogg.se/
Postat av: Kani

Sanela,aw, jah hade kvar ngra av dom(:<3

Arina, hahah ah<3(:

f&e,så söt, tack<3

Ninorta, tack gumman<3

Lina,hahah tack vah söt du är:D<33Nu blev jah glad.

Tiffa, de fanns en anledning vrf jah just accepterade din kommentar, jo de e för att jah tycker att du är en avundsjuk **** som inte har ngt för sej än att bara kommentera ngt som inte e vettigt! Jag fjäskar verkligen inte! Vrf ska jag göra de? Jag älskar Rabih och alla hans fans! De e så jag känner! Utan dom skulle jag int blogga! Och jag tycker att du egentligen bara snackar skit, och sjukt onödigt av dig att skriva en sådan kommentar men jag tar inte åt mig ett piss av de du skriver! förresten, min blogg har ingen mun , ifall du vet vah jah menar(:

Asse,aw vah söt du e gumman! De betyder verkligen sjukt mkt! Du vet att jag alltid står vid din sida n matter what! Helt sjukt vah folk ska skriva! Dom får skriva en massa här på denna blogg men aldrig på Rabihs!Tar inte åt mig ett piss av de hon skriver! Love ya Asse skit söt äru!<33

Sanela, hahahah precis håller med dej<3:)

2010-02-19 @ 17:27:45
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: rubina (L)

du din jävla Tiffa

du är inte enns värd ett svar

men jag har en fråga

-VAD FAN GÖR DU PÅ KANIS BLOGG OM DU TYCKER SÅ OM DEN?

du kanske bara "råkade" klicka in dig, men hennes namn på bloggen visar ju vad den handlar om eller hur? så du borde vetat vad som skulle komma

MEN JAG SVÄR, OM DU KOMMER MED SÅNNA HÄR ÄCKLIGA OCH ONÖDIGA KOMENTARER IGEN,DÅ ÄR D SYND OM DIG

vi alla Rabih fans kämpar med våra bloggar, och att du kommer här och tror att du ska ändra på det, så har du fel! dra härifrån äckel.

Kani, din blogg är underbar!

2010-02-19 @ 17:33:51
URL: http://loverabihjaber.devote.se
Postat av: Samira

Kolla in min blogg

komentera gärna;)

2010-02-19 @ 19:53:06
URL: http://lovedevin.blogg.se/
Postat av: Kani

Rubina, vah söt<3 Love ya! Hon borde bli tofflad!

Samira,ska ta o kika in nu:D<3

2010-02-20 @ 01:08:53
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0