Grattis Ebba!


Hejhej sötnosar!
Som ni vet så vann Ebba tävlingen! Grattis Ebba, du förtjäna de verkligen! Till alla Rabih fans som blev ledsna vilket jag också blev, han kommer ha flera tävlingar där vi får flera nya chanser att vinna andra saker:)Och det var riktigt svårt för Rabih! Det var ju jätte många som skrev söta saker varför just dom skulle vinna men han var tvungen att välja EN:/Iaf jag e riktigt glad för Ebbas skull, ifall jag vah Ebba så skulle jag vilja att andra var glada för min skull så därför är jag glad för hennes skull;)Hon skrev riktigt fint också! Ännu en gång Grattis Ebba:)
Hennes kommentar:
E B B A skriver:
11 februari 2010 kl 20:13

Hej rabih jag skulle bli så himla glad om jag vann din tröja. Du betyder verkligen sjukt mycket för mig. Visst jag är inte den enda som vill vinna, så risken att jag vinner är nog ganska liten. Men om jag vinner så kommer jag ha på mig tröjan dag in och dag ut. Jag skulle gråta i veckor av glädje, så glad skulle jag bli. Jag har träffat dig tre gånger. Alla gångerna har jag blivit sjukt glad. Jag
har pratat om dig i veckor efter jag träffat dig och vart super glad. Att få ha din tröja skulle göra mig till den lyckligaste tjejen i världen. Finner inte ens ord för hur glad jag skulle bli. Det enda jag kan göra nu är att hoppas att jag vinner! Men blir ju såklart glad för den som vinner. Det är stort att få bära en tröja du haft.
Jag kan lägga ner hur mycket tid som helst för att skriva varför just jag ska vinna, men jag kan inte förklara med ord hur gärna jag vill. Finns inget ord som kan beskriva varför. Vinner jag kommer jag vara lycklig livet ut. Men att få veta att jag har din tröja i mitt rum skulle vara det bästa som kan hända. Du är den mest underbaraste människan i hela världen. Även om jag inte vinner så vill jag att du ska veta att du är och förblir min idol. Finns ingen annan.
Ha det bäst! Jag älskar dig verkligen Rabih Jaber<3.

Love ya all ! Te amor Rabih!

du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Asse<3

Grattis Ebba!

Fint skrivet Kani.

2010-02-15 @ 15:08:53
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: E B B A

Vad söt du är! Jag är såå himla glad, gosh! <3

2010-02-15 @ 15:10:25
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: Arina

Grattis ebba!!

2010-02-15 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0