GRATTIS RABIH!

Hej alla underbara!
Rabihs b-day idag! 23 feta år YEEY! Ett stort grattis till han! Hans present till oss var :

Ofta inte söt? Jag satt o as garva i början tills slutet då jag stor bölade! Hans underbara ord! Ingen present slår Rabihs! Vi fick en överraskning på hans födelsedag!
Sedan gjorde jag en present tillsammans med Armina,Parisa & Luwam, som ni ser här :


Och till sist är min egna present till han! Asså det tog år för mig att göra videon och sen går den inte ens att lägga upp på youtube! Det blev knas.. Och jag var så dum att jag glömde att jag kunde lägga upp den på facebook! Så här har ni den:) :

 

GRATTIS RABIH ÄNNU EN GÅNG! Ha en underbar dag! Äntligen är det vi som får gratta han! Världens bästa idol! Vi är lyckligt lottade som har dej som idol! Tack för allt :')

Hoppas ni andra har det bra? Ni får ha en underbar dag, love ya all! Mwaah.

Rabih, du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: caroline

grattis till rabohsheeeeeeeeee <3

2010-08-05 @ 21:45:44
Postat av: Asse

Gulliga video's :)

Good job girl!

Älskar din blogg <3

2010-08-12 @ 15:11:24
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0