Grattis i förskott!!


Hej alla underbara!
Kom precis hem, var med Isabelle och några andra vänner! Kände för att blogga, jag vet att jag e dålig på att blogga det är så mycket som händer och jag försöker göra mitt bästa:) Rabih fyller år om 2 dagar! Har ni gjort något speciellt? Jag håller på med en liten sak.. Och jag firar nog hans födelsedag tillsammans med Isabelle haha, kommer bli kul att fira sin idols födelsedag tillsammans med en härlig tårta;) Ska plugga lite spanska nu, hoppas ni har haft en härlig dag tillsammans med regnet:) Love ya all! Mwaah
Rabih, du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

sv: assö köni vi kömmer va fett snögga med vöra möbiler assö

2010-08-05 @ 19:20:16
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: Nathalie <3

Grattis i efterskott Rabih!, Kani din blogg ee skit fin :D <3

2010-08-10 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0