6 days left♥

Hejhej alla underbara!
Nu är det bara 6 dagar kvar tills hurricane släpps, fängtar som fan! Igår ca 10 i ett på natten så såg på tv "svt1" Man såg intervjuven med Rabih, han var riktigt söt kan jag säga dessutom sjöng han sjukt fint ,jag satt på min säng med ett stort leende på mina läppar tack vara Rabihs underbara leende,röst,personlighet,uttseende ALLT!  Älskar dig Rabih otroligt mycket, om det bara gick att beskriva!
Riktigt stolt över Rabih & Eddie , ser vekliligen fram emot att få höra Hurricane!
Ni som inte sett intervjuven har chansen att se den här:

du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Armina

ÄLSKAR VIDEOT OCH ÄLSKAR DIN BLOGG<33.

FORTSÄTT SÅ GUMMAN RABIH UPPSKATTAR DET:)<3.

LOVEU<3

2010-04-08 @ 16:09:58
Postat av: luwam berhe

ÅÅÅH sååsöööt videon är! fortsätt med bloggen Kani, jag vet att rabih älskar den sötnos ! <3

2010-04-08 @ 16:44:30
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/
Postat av: Helen

Aaaw längtar också!

men jag kan tyvärr inte se videon nu, kollar på den senare.

Älskar din blogg!!!

2010-04-08 @ 17:43:40
Postat av: farah

6dar kvar,TAGGA TAGGA TAGGA!

2010-04-08 @ 18:27:50
Postat av: Asse

Längtar som fan!

Skönaste bloggen ! <3

Tagga själv Farah , vem du än är -.-

2010-04-09 @ 00:21:14
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0