13 Dagar kvar!


Hejhej alla underbara!
Ber så mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat, som dom flesta nu vet-.- Så har jag inte mått så bra den senaste tiden, men nu så mår jag bättre(: Hoppas ni alla har haft det bra dom senaste dagarna. Det e ganska många som inte fått tag i singeln " Hurricane" , jag är en av dom, eller jag tror faktiskt att ingen har fått tag i den:S Det är säkert den 28/4-10 den släpps i affärer. Hurricane ligger 3:a på itunes topplista! Jag ska vara helt ärlig nu, tycker faktiskt att dom borde ligga 1:a , någon som håller med? Deras röster e sjukt bra tillsammans!! Ska fara nu, ha en bra kväll, Love ya all!
Rabih
du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: Ninorta

såå sööötaa :))<3

håller med dig, tycker oxå att dem ska ligga 1:a nu!

kul att du är tbx, och mår bättre! (L)<3

sjukt fiin blogg !<3

2010-04-15 @ 20:33:03
Postat av: Anna!

din blogg är underbar! (L)

vad bra att du mår bättre! du vet att du fortfarande kan prata med mig för jag säger ingenting! <3



jag tkr verklgien att dom ska ligga 1:a det förtjänar dom! <3

2010-04-15 @ 21:02:26
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Asse<3

Självklart håller vi med om att de ska ligga 1:a . De ligger ändå 1a i våra ögon , ellerhur? <3 Du är verkligen en härlig person. Hoppas att allt har blivit bättre, du har mig vid din sida now and forever. Big love syster <3

2010-04-18 @ 16:46:35
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt bild

2010-04-20 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0