Rabih Jaber<3 Jag älskar dej



Hejhej dom sötaste!

Lite kort om mig:
Jag heter Kani och är 13 år ,är muslim och är född i Sverige  o jah e Kurd.

Back to Rabih<3

Rabih vet int hur många gånger jah skrivet det hära men jag ÄLSKAR DEJ otroligt mkt! Alla mina "kompisar" tjatar på att jah snackar om dej 24/7 jag vill ha ngn att snacka om Rabih me(L) och alla dina fans bloggar hjälper verkligen!<3
Du har rösten ingen annan kan ha! Asså Gud den är så vacker!!!När jah såg din audition så täänkte jah bah!: Fyfan villken underbar röst!:O Då hade jag redan bestämt att du verkligen är MIN IDOL! Oxå kom du så långt i tävlingen och jah bah rösta o rösta som alla dom andra:D Justja Du äärr så sööt oxå! Du har hela Paketet faan ! Du har rösten,utseéndet....ALLT!Love YAAA so fuccking damn mucch!!<33 Fan nästan hela mitt rum har jah affischer på dej o idol och min mamma tjatar på mej hon säger att jah ska ta ner dom för att tapeterna blir förstörda!(mammor ni vet)  !Men aldrig att jag tar ner dom!<3 Jag tänker fan bara skaffa fler o fler!<3 FÖR ATT JAG ÄLSKAR DEJ OCH DÅ MENAR JAG DE<333
Love yaa and all your fans<3
Rabih du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: bella

har du rabihs nr?<3

2009-12-26 @ 17:03:02
Postat av: Kani

aa, om de e rätt så har jah de:)

2009-12-26 @ 17:11:14
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: Arina

älskar din blogg(L)

2009-12-26 @ 19:55:23
Postat av: Kani

Arina tack gmn<3

2009-12-26 @ 20:03:57
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är som meejj ahahha, alla mina vänner tjatar oxå om att jag snackar om rabih HELAAAA tiden !! hahaha



Rabih jaber mitt allt <3

2009-12-26 @ 20:42:35
Postat av: Kani

Lina hahah, Då är jag inte ensam:D x)Jah försöker att int snacka så mkt men de går inte att stänga munnen x)Love him too much<3:D

2009-12-27 @ 17:08:02
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0