Text te Rabih(L)



Bilden hitta jag på facebook på Camilla Håkanssons foton:)
Hejhej bästafansen(L)
igår kväll satt jag och skrev en liten text te Rabih :
Rabih jag älskar dej du e inte som dom andra! När man ser ditt leénde känns det som allt kommer att ordna sig. Vi älskar dej så himla mycket som musen älskar ost!<3Jag tackar Gud varje dag för att det var den Rabih som hamna här på jorden<3 Jag har aldrig älskat någon som dej sen Darin! Min habibi<3
Mitt hjärta brinner för dej, det ända den vill är dej,Rabih!DAY AND NIGHT I ALWAYS THINKING ABOUT YOU!Du är Sveriges nya KING OF R'n'B<3!Hayat(L)
När man ser dej så vill man bara krama om dej och aldrig släppa taget!Jag skulle kunna offra hela mej förutom mitt hjärta bara för att få vara med dej en enda dag!(L)
R=RYSNINGAR
A=ALLTID ÄLSKAD
B=BETYDER SJUKT MKT!
I=I LOVE YOU
H=HABIBI

J=JÄTTE UNIK
A=ALLTID VID DIN SIDA
B=BÄSTA ARTISTEN
E=EVERYTHING TO US!
R=RABIBI
You are the only one you are my everything and for you this text  I write(L)

Jag älskar dig på olika språk(L)
Jag älskar dig!,I love you!,Ek hejou liefe!,Te Quiero !,Ana Behibik,
Jeg elsker deg!,Ich liebe dich!,Rakastan sinua!,Je t’aime!,Aloha au ia oe!,
Ani ohev otach!,Taim ingra leat!,Ti amo!,Ai shite imasu!,Volim te!,
Xoshm awey!,Du stet daram!,Kocham cie!,Ya lyublyu tebya!,
Ben seni seviyoru,Të Dua



du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: Arina

Bästa dikten,(L)

rabih måste bara läsa din blogg,:)<3

2009-12-30 @ 19:10:52
Postat av: sanna - [ A story of my life ]

HAHA KANI, DEN ÄR BÄST!! KAG LOVAR, HAN SKULLE ÄLSKA DEN MED HELA SITT HJÄRTA :}}<3

2009-12-30 @ 19:59:25
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/
Postat av: Kani

Arina, tack sötnos(L)<3:D

Sanna,haha,du trodde fan att de vah en låt ,tack gumman<33:D

2009-12-30 @ 20:10:33
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0