Västerås väntar på dig Rabih!

Hejhej alla supersöta fans!
Som ni vet så vah Rabih & Eddie i Eskilstuna och sjöng på en konsert för de drabbade i Haiti. Också var en söt tjej som heter Yasamin vid busshållsplatsen och vänta på Rabih& Eddie så hon träffade dom och jag e jätte glad för hennes skull! Några av er har sett att Rabih skaffat facebook elr om det nu så är Rabih han heter tydligen Rabih Jaber Privat(: Ifall det är han så skriver han säkert på bloggen så småningom! Hoppas ni har det bra, jag har faktiskt haft det sådär men med att lyssna på Rabihs underbara låtar och hans underbara blogg så blir man på topp humör! Hoppas verkligen att han kommer till Västerås snart, vill så gärna träffa honom! Elr så kan jag gå till statshuset elr vad det nu än heter och be dom fixa en sån där konsert som dom fixa i Eskilstuna fast till de drabbade i Chile, för Chile drabbades oxå av en kraftig jordbävning! Jag e tyvärr inte hemma så jag kanske inte hinner uppdatera imorrn för jag ska nämligen till Shan Atci konser här i Västerås(: Ni alla får har det bra! Kom ihåg att jag älskar er alla minst lika mycket som jag älskar Rabih söta Jaber!
(Har ingen bild på Rabih så jag lägger upp denna ist)
╔★═╗╔╗
╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗
╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣
╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber
╔★═╗╔╗
╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗
╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣
╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber
╔★═╗╔╗
╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗
╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣
╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber
╔★═╗╔╗
╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗
╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣
╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber

╔★═╗╔╗
╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗
╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣
╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber

Kommentarer
Postat av: Ninorta.

hoppas, du får träffa honom snart igen ,<3

va kul för yasamin som fick träffa honom till slut.

sjukt fin blogg har du <33

2010-03-04 @ 17:04:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

╔★═╗╔╗

╚╗╔╝║║★═╦╦╦═╗

╔╝╚╗★╚╣║║║║╠╣

╚═★╝╚═╩═╩★╩═╝ Rabih Jaber



>HOPPAS HAN KOMMER T VÄSTERÅS JAG DÖÖÖR AV LÄNGTAN:o<

2010-03-04 @ 21:59:32
URL: http://isabelleplusrabih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0