Min och Asses Video<3

Hejhej alla sötafans<3
Äntligen är videon som jag och Asse hållt på me klar:D Idag e de Let´s Dance sjukt kul att få se Rabih dansa Rumba:)Eddie kommer sitta i publiken ännu roligare:D
ALLA SKA KOMMA IHÅG ATT RÖSTA!<3
Ska sitta me två vänner och kolla på Let´s Dance här hemma hos mej! Längtar!!!
juste Rabih och Eddie har svarat på ngra av våra frågor, de blev inga av mina men jag förstår ju att det e svårt att svara på 500 frågor:P
Men glad att jag fick svar på annat som jag inte hade skrivit ,hade inte tänkt på dom frågorna:D<3
nu måste fara önska mej lycka till me min lösa TAND-.-
puss på er alla<3, här kommer videon:

Du är min framgång/k


Kommentarer
Postat av: Arina

sjukt fin video!<3

2010-01-15 @ 18:58:49
Postat av: Asse<3

Den blev riktigt bra gumman , high five ! :D

2010-01-15 @ 21:29:39
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hej, jag undrar om ni är kära i Rabih och Eddie, eller beundrar ni dem bara? Blir det inte konstigt, om ni nu ÄR kära i dem, när Eddie har pojkvän?

2010-01-16 @ 22:41:59
Postat av: Kani

Arina, Tack gummish<3

Asse,Haha elr hur:D high five!<3

Isabella, Hej! Lilla gumman vi e inte kära i dom vi ser upp till dom, dom är våra idol och vi älskar dom.Och Eddie har ingen pojkvän , hade du inget bättre att komma me;)iaf puss puss på dej



NOT

2010-01-17 @ 16:01:38
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/
Postat av: lave

vem fan e asse?haha :D

2010-01-22 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0