Frågestund på Tv4bloggen!

Hejhej dom superduper Bästa<3!
Har inte hunnit blogga så mycket eftersom en syssling till mej har gått bort, haft plugg och haft jätte MÅNGA gäster!
Som ni vet så har Rabih,Maria och Oksana en frågestund på sin blogg på www.tv4.se/Letsdance , de e bara att fråga på :D På fredag så måste vi verkligen rösta sjukt mkt för att visa vilka som är bäst! Självklart finns det andra som är bra ,men för oss så är Rabih Maria och Oksana bäst! Vi ska stötta dom till 110%! Det blir Paso Doble och Rabih tycker att det känns riktigt bra! Och ifall Tony inte ger dom så höga poäng så ska vi verkligen inte skriva en massa fula saker till Tony, han tycker som han tycker och vi tycker ngt helt annat:) Nu ska jag visst få gäster IGEN!
ha det bra!<3
Hitta denna fina video på youtube, den vah sjukt fin:D!
Whatch&Enjoy

Rabih, Du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Asse<3

Han är underbar och det är du med ! <3

2010-01-27 @ 16:55:24
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Arina

Ska rösts tills knapparna på mobilen går av!:D<33

2010-01-27 @ 18:35:47
Postat av: Anna!!

jag måste fylla på min mobil och fixa nummret på ngt sätt, jag ska bort :O men jag ska rösta!! :)



rabih du är underbar!! <3



btw, tack för kommentaren på bloggen :) det är trevligt att du kikar in! :):)



kram//Anna<3

2010-01-27 @ 21:40:53
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: Diaan

hur fixar man ipod grejen jag försökte på min blogg men de blir bara inlägg. vill ha den på sidan.. <33

2010-01-28 @ 18:13:50
Postat av: Sanna - [ Foto & Vardag ]

du kan komma långt med en här bloggen tror jag kani! och den är grymt bra med! :D<3

2010-01-28 @ 19:47:23
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/
Postat av: Kani

Asse, visst e han<3:D aw du me<33

Arina, det e bra:) samma me mej<3

Anna, haha, <3 Du har riktigt fin blogg:)<33

Diaan, Ifall du loggar in på msn elr, adda , [email protected] så säger jag:D<3

Sanna, Tack vah söt:)<33 Du har jätte söt blogg du me:D

2010-01-28 @ 20:49:16
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0