Let´s Dance Idag!

Hejhej dom superduper bästa(L)
Förlåt att jag inte la upp något inlägg igår, hade mycket att göra:/
Idah gäller det! Let´s Dance!<3 Ska sitta hemma med mina kompisar o kolla på tv!och jag ska försöka fixa biljetter till mej o min kompis!ifall de inte e åldersgräns-.-
ÄLSKAR DEJ RABIH<3

Gammal video men han e så sööt! HAn är VÅÅÅÅÅÅÅR!<3

Och Anders Bagge har fel!Rabih skulle inte alls åka den dagen!

Du ska vinna Let´s Dance<3

Dans: vals

Musik: The last waltz (Engelbert Humperdinck)

RÖSTA PÅ RABIH IKVÄLL IFALL MAN KAN RÖSTA OKEJ!?

Du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Asse<3

Vi skall absolut rösta gumman , du har en härlig blogg alltså , jag älskar den :) , Anders Bagge hade verkligen fel där men vi skiter la i hans åsikt .

Kram

Asse<3

2010-01-08 @ 18:10:23
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: emilia

jo de är åldersgräns,18 år :(

annars kostar biljett bara 150 kr typ!:O

jafan klart jag kmr rösta idag var älskling får ente åka ut,aldrig!

btw fin blogg du har :)<3

2010-01-08 @ 18:30:49
Postat av: Armina<3

GOOOOO RAABBIHHH<3

KOMMER RÖSTA SÖNER:d

SÅ FIN BLOGG DU HAR:d<3

2010-01-08 @ 19:01:37
Postat av: Kani

Asse,tack<3 såklart vi skiter i han:D<3kram sötis

Emilia,Ah ska ringa dom idag:/Han ska vinna! Tack<3vah gullig

Armina,Hahaha Tack gumman<3:D

2010-01-09 @ 15:09:42
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0