All my life

Hejhej supersöta RabihFans<3
Kommer inte hinnar
skriva så mycke denna tid eftersom har massa me prov och måste plugga -.- men jag kmr göra mitt bästa för att kunna skriva och sånt<3!
Vill bara skriva att Asse sjunger oxå sjukt fint! hörde henne på msn och fick rysningar! Asse du e helt underbar<3
Rabih har juh frågestund och jag skrev ngr frågor men det e inte säkert att han svarar på dom inte på alla andras heller för det e rätt så många frågor man förstår juh varför han inte kmr svara på alla<3
Älskar dig Rabih Habibi<3
En video här , den dagen Rabih åkte ut ur idol:/Men han vah skit grym! Så söt röst , jag grät så himla mkt då:/ och när jah såg att Rabih torkade bort sina tårar börja jag blöda näsblod:Shahaha iaf
ENJOY<3

Du är min framgång/k


Kommentarer
Postat av: Asse<3

Tack så himla mycket gumman ! Du är underbar.

2010-01-13 @ 19:23:26
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0