Snälla kom till Västerås!

Hejhej dom underbara!
Igår så skrev jag ett inlägg men så gick det inte att lägga upp det på bloggen så därför lägger jag upp den idag:
Som ni vet så är Rabih me sin manager Omar Altur :) Rabih ska snart skriva vilka städer han kommer besöka, jag håller tummarna för att han ska besöka Västerås!Och han kommer ha en tävling snart där man kan vinna en signerad tröja som han har haft på sig under idol! Den vill man allt vinna:D<3 Hinner inte skriva så mycket idag, ber om ursäkt för att jag int heller la upp ngt inlägg igår, men jag har haft massor me plugg, har nämligen 2 prov imorrn och 1 på fredag så de blir lite mycket! Men ta hand om er! Love ya all!
En video som jag gjort , vart ett tag sedan och jag kanske har lagt upp denna tidigare men nu får ni se den en gång till<3
Watch&Enjoy

du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack så jättemycket för dem fina orden!:) Det är ni som blir glada för varandras skull som är dem riktiga fansen, enligt mig då! men jag förstår att man själv skulle vilja få kort med autograf.. men nu blev det som det blev och jag ångrar det inte! Tack för att du är så snäll! Kram

2010-02-10 @ 21:15:24
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: arina

Jag ska lungt träffa honom då!!

hänger med dig kani,haha:D:D

2010-02-11 @ 19:38:36
Postat av: Kani

Jennifer, Hhaha, vah söt:)<3

Arina, hahaha, ah<3

2010-02-15 @ 14:51:50
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0