Can I have this last dance whit ya...

Hejhej alla underbara!
YES! Vi har nu fått höra en bit av låten och en vah sjukt bra kan jag säga! Längtar tills jag får höra hela! Och det är bara 5 dagar! Can I have this last dance with ya with ya with ya<3 Älskar LÅTEN! Kommer nog inte vara inne på datan så mycket idag och imorrn för vi ska får gäster o så:/ Hoppas ni alla har det bra o får en bra dag, min dag är toppen tack vare HURRICANE:D Tack gud för att du skapade dom underbara människorna RABIH & EDDIE♥ Och för att du skapade dom underbara fansen♥ Love ya all!<3
Här får ni höra en bit av låten♥;

du är min idol/k


Kommentarer
Postat av: Parisa

så söööttt! kolla in min nya blogg snart på ww.reboundfever.blogg.se det den vanliga bloggen jag hadde innan men har andrat allt :D

<3

Rabih är så sötttt

2010-04-09 @ 12:16:59
Postat av: S A N E L A

Älskar låten, så jävla grym!

2010-04-09 @ 12:20:07
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Ninorta

naaaaw, såå sööööta! älskar låteeeen, dem är sjukt udnerbara! <3

läääängtaaar! <33

2010-04-09 @ 12:24:58
Postat av: luwam berhe

älskar din blogg kani! riktigt fin är den! följer den hela tiden! riktigt söt blogg!

2010-04-09 @ 16:40:56
URL: http://lluwaamberhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0