Rabih i Stockholm :D


Hejhej alla underbara!
Har inte bloggat på flera dagar:o Ber om ursäkt, har tagit det lungt den senaste tiden! Hoppas ni alla har haft det bra(: Rabih är nu i Stockholm hos Eddie, hoppas dom har det roligt där! Han saknar sin underbara mamma väldigt mycket, vem skulle inte sakna sin mamma, det är det bästa man har!:o Den 8 maj ska Rebound till Stockholm, 2 maj till Uddevalla och på söndag till Norrköping(: Hoppas ni har en bra dag, Love ya all♥
Ps. en bra låt enligt mej:

B.o.B - Nothin' On You ft. Bruno Mars

du är min idol/k

Kommentarer
Postat av: Asse

Jag håller med dig , mamman är den viktigaste i livet. Jag hoppas också att Rabih har det riktigt bra :) Han mår säkert superbra av att läsa dina söta kommentarer. Din blogg är gulligast!

2010-04-23 @ 18:50:46
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: S A N E L A

Älskar din blogg, haha rolig bild! Saknar dem, snart får jag ju träffa dem, förhoppningsvis du med! ♥

2010-04-24 @ 16:55:21
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Armina

Din blogg är underbar kani<3 fortsätt så Rabih uppskattar det:)<3.

Hoppas du får träffa honom snart igen<33

Puss<3

2010-04-24 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0