05/09-10 älska dagen!

Hej alla underbara!
Förlåt för dålig uppdatering! Har ingen ursäkt till de:/
I söndags så vet ni flesta om att jag träffa Reound här i Västerås! Inte bara dom utan..Parisa,Emelie,Caroline,Linnea och Erika! Saknar alla sjukt mkt! Dagen var obeskrivlig tänker skriva lite kort om dagen, hoppas ni orkar läsa!:
Det börja med att jag gick upp tidigt, skulle gå upp klockan tio men jag var så glad att jag gick upp klockan åtta! Jag fixa mig o kollade till bloggen då och då, sedan ser jag att Parisa har skrivit att de e framme..och det är då jag får panik! Jag sprang runt i huset och fixade mig samtidigt! Hann inte äta ngn frukost. Emelie ringde och sa att dom var vid någon Önsta biblotek! Sedan kom min vän till mig och hon skjutsa mig med sin cykel till Önsta torget, jag vänta där några minuter o snackade lite med dom där "progamledarna" vet inte va det heter men iaf, dom frågade lite o jag svarade o så! Sedan så hör jag soma ropa mig då vänder jag mig om o får syn på Parisa,Caroline,Emelie och Linnea! Jag kramar dom o så, sen jag ba shiit va långa! Asså jag kände mig verkligen som en myyyra! Jag var lite blyg men när jag väl kom igång!! Vi gick runt o så sedan börjar Caroline dansa åt Waka Waka! haha och så öpnnar dom kiosken, vi går dit för att köpa lite o så, sen så går jag till godisarna o letade efter min favorit tuggummi sen jag ba vafan gör jag här? jag ska ha glass! Sen så skulle vi välja glass, jag valde calippo och när jag kolla åt sidan hade alla tagit tip top! Jag ba varför tar alla tip top:o dom ba de e Rabihs favorit! Jag ba ohh.. jag älskar verkligen calippo och hatar Tip top men jag tog tip top ist! Sedan gick vi ut för att äta, det var as äckligt! Jag slängde de bruna o åt lite sen slängde jag resten! Sorry Rabih! Aja sedan drog vi till Linneas mammas bil där dom satte på hurricane och not helpless i bilen! Och tjejerna letade efter godis i bagageluckan! Parisa gav mig godaste klubban ever! TACK Parisa! Vi sjöng lite sedan så gick jag och Parisa till bilvägen, för att kunna se rebound! Men de gjorde vi inte.. sedan kom Emelie o soma o då börja vi sjunga hurricane o de sedan stod vi  och hade bilder på rebound och börja sjunga för alla som åkte förbi! Jag sjöng för en kille som satt i bussen, hans min HAHA! Sedan så kommer ngra av mina kompisar springande och säger att rebound är där! Då springer vi mot dom, och springer mot scenen, sen säger ngn av tjejerna, PHER ÄR HÄÄÄR! och då får jag ett samtal av min kompis Lave och hon skrattar o säger att dom drev! Dom drev men Rebound var verkligen där! Så vi skrek lite, o efter de vare dags för soundcheck! Vi alla jublade! Sedan gick dom av scen! Då sjöng några barn, vi sjöng me lite bä bä vita lamm,solen lyser o de! Sen vare dags för Rebound att komma upp! Vi skrek sjukt mkt till dom kom upp på scen! Då blev det haffle! det var så skönt att se mina idoler igen! Jag kunde inte fatta att jag såg dom, så jag var lite chockad! Jag bad Parisa nypa mig men hon var upptagen med sina tårar! HAHA sås söt! Dom sjöng 4 låtar som ni ser där nere! Bästa rösterna! Dom gjorde dagen bäst! Så underbara söta! Allt! Vi blev lite ledsna när dom inte kunde ha skivsignering:/ Men dom hade iaf signering! Vi stod ett långt tag! Sedan fick vi gå in, eller det var Parisa o Carro o ngn mer som fick gå! Jag Emelie fick vara kvar o vänta, jag passade på att driva me vakten! De va skönt att jag lura han! Det förtjänade han!!! Glädjeförstörare!!!!!! ohh.. aja sedan fick jag och Emelie gå in, Emelie gick före, jag väntade sedan vare min tur! Jag var blyg! "ingen nyhet"  Jag gav Eddie nallen och sedan Rabih nallen! Jag kramade Eddie, sedan kollade jag vidare på Rabih och kramade han! Sen signera dom min väska och jag sa något som jag nu skämms över (a) haha.. jag brukar få ut konstiga saker när jag e nervös..  Sen skulle jag påväg ut genom dörren och då hör jag Rabih säga mitt namn "Kani" jag vänder mig om och nickar , han ger mig tummen upp med SÖTASTE smilet!! Jag gick ut med största leendet! Sedan gick vi tillbaka till kön för att träffa de igen.. men när det var vår tur så fick vi inte gå in! Vi fick lite flipp på mannen! Sedan sa han att deras parkering var parkerad någonstans, jag ba vetu vart? han ba den är väl någonstans! Han va så ful, han kunde inte ens säga vart deras bil va uuf! Aja orkade inte slösa vår tid på glädjeförtöraren! Så jag tänkte lite på vart deras bil kunde vara, då kom jag på  att den kunde vara på baksidan.. Jag visste egentligen inte vart vi gick men vi gick bara på! Sedan ser vi en rund bil, vi gick till den och kollar på den, sen kollar vi in i baksätet och ser en laptop! Sen så säger Parisa att det är Phers bil! Hon hade sett den på några bilider! Så vi stod där o väntade och ser Rabih & Eddie komma ut! Vi kramades o så, sedan kramade jag Rabih! Sen jag ba "jag har alltid velat peta på dig för att känna om du är riktig så.. *petar* " HAAHHA Rabih skratta, jag vågade inte kolla på han! then they left.. Då började allt .. jag vill inte ta upp det häR! Efter någon timme drog vi för att käka pizza, vi snackade o så! Sedan så var det dags för dom att gå:/ Vi kramades vid parkeringen o de.. Och när dom satt i bilen slängde vi slängpussar o vinkade tills vi inte såg varandra mer! Det var jobbigt! Jag skulle skriva lite kort men de blev visst inte så! Tack för dagen tjejer o Rebound! Tack till Asse oxå! En dag man alltid kommer att minnas! Hoppas man ses snart igen! Önskar att man kunde träffa alla på en och samma gång! Det kan vara lite slarvfel, ber om ursäkt isåfall! Ta hand om er! Love ya all! Mwaaaah!

Videon:

nescobar ft rabih ajber summertime

 

Ngra bilder:

Rebound,ni är mina idoler!


Kommentarer
Postat av: Asse

SKITSÖTA BILDER!

OH , PARISA SÅSÖT!

DU ÄR SÅSÖT!

UNDERBAR BLOGG :) <3

2010-09-08 @ 20:18:42
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: Daniel

åh dom e så bra!

2010-09-13 @ 22:31:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: lave

hahahahahahahhahahaaha ommmmg

2010-09-15 @ 20:14:29
Postat av: madiha

så fina bilder <333

grattis på födelsedagen hoppas du har haft det bra <33333

2010-09-25 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0