YEEEY!!

Hej alla underbara!
Hur har ni haft de?  I förr förra inlägget så skrev jag att jag skulle blogga när jag fått alla bilder från Rix fm, och jag fick dom idag, yeeey! Haha! Blev nt så bra kvalité på bilderna eftersom jag fick kopiera o allt de där-.- Men här kommer bilderna!

Not helpless

cooolaste


Eddie man!

när dom kommer upp på scen:)

Genrep -Rabih♥

Genrep - Rebound :D

Rabih kommer upp på scen

Mjaaau

Den här bilden och

den här bilden dödar mej!

Så snygg, grym,underbar!

Eddie bakirfån xD

Rabih " klappa händerna"

Wooow

Yeeey

härm apor x)

Rabboosh, grym , underbar, superdupertrupersöt

efter att dom sjungit not helpless

Hurricane!

Booom

ahla Rabih

five five five!

lite suddigt, LITE

Yeeeeaah







we can sweep the floors like a..

HURRICANE

sötnosar



yeah! jalla rabih!



KHALAS

Bilderna e tagna av min vän Sanna Jönnson!
Hoppas ni gillade bilderna! Bilder e ingenting jämfört me verkligeheten;)
Love ya all! Ta hand om er, puss!
Rebound, ni är mina idoler!

Kommentarer
Postat av: luwam berhe

FINASTE BILDERNA! FAN VAD JAG SAKNAR DEM!

LOVEUUU KAAANI<3

2010-07-22 @ 17:22:27
Postat av: Camilla

Åh vilka fina bilder! :)

Eddie och Rabih är ju såå söta!

tack så mycket för att jag fick se dem sötnos :)<3

2010-07-22 @ 18:50:53
Postat av: Asse

Jag älskar bilderna!

Rabihs keps , så fin! Love u sis <3

2010-07-25 @ 16:00:46
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0