Grattis Armina!

Heej alla underbara!
Jag vet att jag suger på att blogga, ska försöka ändra på det!
Saknar Rebound jävligt mkt, kan förstå att ni oxå saknar han!
Känns som att det e fler o fler fans som åker, jobbigt e det!
Armina är i bosinien
Sanela är i Bosnien
Jäz är i Libanon
Rasha är i Libanon
Nour är i Libanon
Sheila är i Kurdistan
Dian åker till Kurdistan imorrn
Yasamin är i Iran
Ebba är i Singapore
jaa..det va ganska många!
Saknar dom otroligt mycket Förhoppningsvis kommer dom hem snart!
På lördag så ska Rebound uppträda på Pride, ni som har tid att åka dit, se till att göra det! Ni får ha det så bra! Love ya all!
Kommer ni ihåg?:

Jag kommer ihåg hur mycket jag grät den dagen och nu när man kollar på videon så får man en känsla i magen! Tårarna rann när jag kollade på klippet!

P.S GRATTIS I EFTERSKOTT ARMINA!!♥

Rebound, ni är mina idoler!




Kommentarer
Postat av: ebba

Åh..jag började också grååta :'( inte bra! Jag saknar diiig :D <3

2010-07-29 @ 13:41:25
Postat av: Asse

Grattis till Armina :) <3

2010-07-29 @ 15:29:47
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0